Beadswap mars

Jag är med i en "beadswap" på pärlplatsen.se . Det innebär att man en gång i månaden skickar ett pärlpaket till en person, och får ett av någon annan. Ett kul sätt att få lite nya, och kanske annorlunda pärlor som man inte själv skulle köpt. Det blir ju lätt att man fastnar i samma spår, använder samma färger osv. Denna månaden kom detta paket till mig, massor av jättefina pärlor:

beadswap

I paketet denna månaden fanns också en "utmanarpåse". Dvs, en påse mef kanske lite svåra eller annorlunda pärlor, eller bara något som avsändaren utmanar mottagaren att skapa något av. Hemskt kul med nya utmaningar! Här är resultatet av min utmaning, som bland annat bestod av guldskimmrande snäckskalsnuggets, bruna sötvattenspärlor och turkosa glashjärtan. Till det lade jag ett par cloisonner från min egen pärllåda och några turkosa sötisar. Jag gjorde också ett par rocaillearmband i matchande färger.

bsarmband

Kommentarer
Postat av: Marre m Orre

Wow! Du e ju fantastisk! Jag får hela tiden höra att jag ska borde träna mig att ha smycken på mig. Jag är så ovan. Men dina armband skulle inte vara en börda, direkt! WoW!!

Fantastic!

Kan jag hälsa på dig å Malin nån dag, kolla på dina alster å pärlor å så kan vi promenera jyckar en liten runda? ( Orre e med i bilen) om inte tanten löper förstås!

2007-03-10 @ 18:47:36
Postat av: Ikah

Jag tycker faktiskt det är roligare att roligare att göra smycken än att bära dem själv =))
Det vore jättekul, ni får hemskt gärna komma och hälsa på, bägge två! :)

2007-03-11 @ 09:02:11
URL: http://ikah.blogg.se
Postat av: Maria Stenlund

Halloj!

Vilka underbara bilder på alla smycken du har gjort! Blir så glad och inspirerad!! :)


2007-03-12 @ 11:19:34
URL: http://fuckoffletsdance.blogg.se
Postat av: Ikah

Hej Maria! :) Tack, va söt du är! Ska ta och kolla in din blogg också! :)

2007-03-14 @ 09:22:31
Postat av: Berit

fantastiska färger.... be Liza ta med lite grejer i påsk så kan ni knepa och knåpa....Berit

2007-04-02 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0