Jag har en blogg!

Jaha.. så har jag också en blogg då. Tyckte tidigare att det var ett ganska fånigt och meningslöst påhitt, det här med bloggar. Fast jag har upptäckt att det är ganska kul att smyga runt och kika på folks liv... :) Får väl se hur länge jag har tålamod med det här... Jag gissar på en vecka.
Satt tidigare och gjorde en fin design på min blogg bara för att upptäcka att man måste betala för att ha något annat utseende än de färdiga mallarna. Typiskt...

På tal om inget alls så slog min lacunosa ut idag. Blomman var nästan för liten för att min stenålderskamera skulle lyckas fånga den på bild... men jag gjorde ett försök iaf. Gott luktar den också. Blomman. Inte kameran.



Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej! Kul att se att du också har skaffat dig en blogg. Lite tråkigt att det inte har hänt något på Malins blogg på länge. Men jag följer din också. Hela veckan lång som ditt tålamod räcker. ;)

2006-06-04 @ 19:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0