Pärlpyssel

Det var länge sedan jag hade tid och inspiration att sitta och pyssla med mina pärlor, men efter pärlinköpen igår blev jag lite pysselsugen. Det värsta är att ju mer man pysslar desto fler pärlor och tillbehör kommer man på att man behöver. Så nu har jag en lång lista på saker jag måste köpa. Plus att jag gjorde en beställning hos Pärlgrossisten i förra veckan.. Jag hade nämligen heelt slut på vita sötvattenspärlor..och så kan man ju inte ha det! Och man kan ju lika gärna passa på att köpa lite annat också, när man ändå beställer!  :))
Gårdagens resultat:

grönt armband
Gröna och guldfärgade rocaille, gröna cloisonne och lite större gröna glaspärlor. Lås, metallpärlor och mellandelar kommer från ett sönderplockat loppishalsband.
 


rosagrönt armband

Rosa vaxpärlor, grön strass och resenkvartschips.

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka fina smycken! Kul att hitta till din blogg och till någon fler som gillar att göra smycken :)

2006-11-29 @ 23:26:28
URL: http://www.pysselbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0