Oj!

Kom in på första inloggningsförsöket idag! Det tog  bara 10 sek kanske! Fantastiskt... Bara för att jag inte har något vettigt att skriva säkert :-)

Det var liten julafton här hemma idag, två hoyasticklingar kom på posten, en pachyclada och en obovata. Jag köpte ju en obovata för någon månad sen, men den ville inte rota sig... Den såg förfärlig ut och jag var helt säker på att den var tvärdöd. Men naturligtvis..nu när jag köpt en ny verkar det som den börjar hämta sig. Man ska aldrig räkna ut en hoya, hur illa det än ser ut :-) Nåja.. jag kan ju alltid ge det som blir över till syster!

Har kikat runt lite på akvarium på blocket idag. Skulle vara skoj att ha ett litet som man kan odla växter i som kräver en lite fuktigare miljö.. och kanske rota sticklingar i. Men det får väl bli efter smålandsresan...



Kommentarer
Postat av: Laleh

Men jag kan stanna i Umeå och sköta om det, akvariumet alltså. :) Det är ditt himla fel att jag blivit tokig nu... :/ (i Hoyor alltså)
Love

2006-06-09 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0