Julafton!

Okej, det är några veckor kvar till julafton, men det kändes inte så idag. Det kom två roliga paket med pysselmaterial på posten, från panduro och grunnebo garn. Jag vet inte riktigt vad det ska bli av garnet ännu, men jag är lite sugen på att göra en sjal av det orangea garnet. (Skriver man så...? Orange? Orangea? Nåja... )
 garnpanduro

På vägen till postombudet råkade jag slinka in på Myrornas, där jag gjorde en massa fynd. Ett gäng stickor och lite krukor fick följa med hem, bland annat dessa två. Det är nog inte egentligen min stil, men jag tyckte dom var lite söta.. ok lite "tantiga" kanske..men på rätt sätt :) Jag tror dom kommer bli fina i köket. Hoya sepens och en peperomia fick flytta in i dem på stört.

83079-31

Jag köpte också den här fula pallen. Ska ge mej in till stan snart och se om jag kan hitta nåt fint tyg att klä den med, så den blir finfin :) Sen bär det av till frisören! Mycket kul idag! :)

83079-30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0