Det tar aldrig slut!

Jag sa ju att jag snöat in på armband! Här kommer bilder på de senaste skapelserna.
Personlig favorit är det röda armbandet. Hade sedan tidigare de röda opaka pärlorna från ett slaktat loppishalsband, men inte vetat vad jag skulle göra med dem. Rött är en svår färg i smycken tycker jag. När jag hittade de fina snirkliga pärhattarna och de röda cloisonnépärlorna föll allt på plats.

image96

De här stora fina olivgröna sötvattenspärlorna fick jag i en beadswap för ett tag sen. De var inte tillräckligt många för att räcka till ett helt armband, så det fick bli en asymetrisk variant.

image91




Kommentarer
Postat av: Maria Stenlund

Hjälp vad du gör skitfina armband!! Jag bara MÅSTE få köpa några av dig. Det röda är så grymt snyggt, känns som en blandning av folkdräkt och romer. Kul att du gör så många olika armband. Det läckra olivgröna har lite nobelfestkänsla över sig! :)

2007-05-07 @ 13:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0